7 noiembrie 2014
Cum organizăm o serbare la cel mai înalt nivel
Înainte de întâlnirea cu Galina Cernei, managerul restaurantului "Select Banquet Hall", am accesat site-ul www.select.md și acesta mi-a creat o impresie extrem de plăcută. Gustul rafinat se simte în tot — de la design-ul site-ului, până la corectitudinea și armonia textelor plasate. Toate acestea le-am întâlnit și în localul propriu-zis. Luminos, spațios, confortabil, modern, personal agreabil și experți în domeniu — de ce altceva mai pot avea nevoie oaspeții restaurantului pentru a organiza cu încredere o nuntă, o petrecere privată, un fourchette și multe alte festivități...
— Galina, prin ce se deosebește "Select Banquet Hall" de alte localuri și de ce clienții vă aleg anume pe voi?
— Înainte de toate, aș vrea să subliniez că restaurantul nostru se diferențiază foarte mult prin design. Am decis să ne abatem de la stilul empire, cu care toți deja s-au obișnuit, și am amenajat sălile pentru banchet în stil neoclasic și fusion. De asemenea, propunem oaspeților noștri o politică de stabilire a prețurilor destul de delicată și oferim o mulțime de cadouri, aceasta în condițiile unei deserviri de cea mai înaltă calitate. De exemplu, există posibilitatea de a utiliza gratuit terasa, unde, în perioada caldă a anului, tinerii frecvent organizează ceremonia de înregistrare a căsătoriei. Afară de aceasta, noi oferim pentru utilizare două proiectoare, două monitoare, sistem de iluminare coloră LED, variate obiecte de decor: arc, candelabre, lădiță pentru bani, pernuțe pentru inele, indicatoare pentru mese și alte bonusuri, fără de care este dificil să organizezi o sărbătoare pe delin valoroasă. În lista cadourilor, am mai putea menționa o cameră echipată de joacă și agrement pentru copii și o cameră de hotel de cinci stele în care mirele și mireasa se pot afla până a doua zi după nuntă. Actualmente, toate acestea reprezintă elemente obligatorii pentru o nuntă și care, de regulă, includ cheltuieli suplimentare. În cazul ceremoniilor cu un număr mare de invitați, sunt prevăzute cadouri adiționale, cum ar fi decorul sălii într-o gamă de șase culori, masa de fourchette cu dulciuri, gustări pe masa de întâmpinare a oaspeților...
Acordăm atenție sporită calității produselor din care sunt preparate toate bucatele. Acestea, în mod obligatoriu, sunt produse de înaltă calitate, de la furnizori licențiați, care dispun de autorizație. Noi niciodată nu procurăm carne de la persoane fizice sau pește de la vânzători fără acte, care nu se știe în ce condiții l-au importat. În aceasta și constă deservirea la nivel superior și confortul oaspeților noștri. Pentru aceasta noi am și susținut testările Organizației Internaționale ISO 9001 (categoria: managementul deservirii de calitate) și ISO 22000 (categoria: managementul siguranței produselor). În Moldova, în afară de restaurantul nostru, nu există alte localuri certificate ISO.
Abordăm cu înțelegere fiecare idee a clienților, orice doriță și, destul de frecvent, mergem la concesii considerabile. Spre exemplu, la noi sunt prevăzute reduceri pentru toată perioada rece a anului sau pentru organizarea ceremoniilor în zilele de lucru în perioada caldă. În timpul postului, de asemenea sunt reduceri speciale. Pe tot parcursul anului, oferim clienților noștri posibilitatea de a economisi fără să renunțe la o deservire de înaltă calitate.
— Există posibilitatea de a pregăti o masă cu bucate de post, dacă ceremonia este organizată în această perioadă?
— Da, noi neapărat ținem cont de dorințele clienților și putem prepara doar mâncăruri de post sau putem distribui bucatele de post doar la anumite mese, unde vor sta invitații vegetarieni sau cei ce respectă Postul..
— Care au fost cele mai elocvente, cele mai memorabile ceremonii organizate la "Select Banquet Hall", de care vă amintiți cu drag?
— Un eveniment demn de a fi păstrat în memorie a fost nunta lui Dan și Irina, care a avut loc pe 9 august 2013. A fost o seară extraordinară, cu o mulțime de surprize și elemente artistice pentru invitați. De asemenea, o nuntă remarcabilă a fost cea a lui Anatolie și Aliona. Atunci în sală erau artiști vopsiți, îmbrăcați în costume extravagante, care distrau invitații.
Unica ceremonie în cadrul căreia arcul în întregime a fost împodobit cu flori vii, a fost nunta lui Veaceslav și Irina, în octombrie 2013. Pe lângă faptul că era o priveliște deosebit de frumoasă, la finele petrecerii, mirele și mireasa ofereau în dar invitaților buchețele de flori rupte din acel arc.
Separat aș vrea să vorbesc despre o nuntă tematică, în stil Chicago. Ceea ce cu adevărat m-a frapat în acea seară — faptul că absolut toți invitații au respectat dress code-ul. În general, ceremoniile tematice la noi sunt o raritate. Și, chiar dacă proprietarii petrecerii doresc să organizeze o serbare tematică, puțini oaspeți se vor implica cu adevărat în aceasta. Acea seară însă, m-a uimit prin faptul că toți invitații, de la 5 și până la 70 de ani, au respectat stilistica serii. Aceasta, în opinia mea, este un semn al atitudinii de respect pe care o au invitații față de organizatorii ceremoniei — Eugen și Anastasia.
În afară de nunți, la noi mai sunt organizate botezuri interesante. De exemplu, petreceri decorate în stilul albinuței. Părinții și micuța erau îmbrăcați în haine de culoare galbenă sau cu elemente galbene, iar noi, la rândul nostru, le-am oferit un cadou — masa dulce, toate dulciurile fiind în aceeași gamă coloristică.
O tematică destul de populară este povestea "Alice în Țara Minunilor", pentru ornamentarea sărbătorii fiind prezente figuri suprarealiste de culori luminoase.
Un eveniment interesant a fost cel în cadrul căruia s-a combinat botezul a doi copii mari și căsătoria părinților acestora. În prima partea a serii s-a desfășurat botezul, iar în a doua — nunta. Se asemăna cu un spectacol în două acte, cu antract.
În afară de ceremonii, aș mai vrea să menționez diverse conferințe care, de asemenea, se desfășoară frecvent în incinta restaurantului nostru. Adesea, acestea sunt conferințe internaționale prin skype, cu participarea specialiștilor ne nivel înalt. Pentru noi este semnificativ că avem posibilitate să creăm atmosfera necesară, atât pentru odihnă și agrement, cât și pentru evenimente serioase.
— Mulți se gândesc deja la Anul Nou. Ce le propuneți oaspeților pentru noaptea de Revelion?
— În primii doi ani de funcționare a restaurantului, am organizat o petrecere de Revelion în stil sovietic. Ce va fi în acest an — deocamdată este secret, dar e cunoscut faptul că vor fi invitate mai multe staruri, se va atrage atenție sporită amenajării sălilor și fațadei. În general, proiectului de Anul Nou i se va acordă o mai mare atenție, comparativ cu anii precedenți. La fel, voi menționa că în acest an vom solicita de la invitații petrecerii de Revelion respectarea cu strictețe a dress code-ului.
Vizionari de la data publicarii: 1172
Hai să fim prieteni
Planifică o nuntă perfectă, fără a ieși din casă! Abonează-te la Svadiba.md și vezi cele mai bune rochii, restaurante, moderatori, decor și tot ce este necesar pentru o sărbătoare de vis!
Alăturați-vă!